Secretariaatsservice

Wanneer er speciale projecten lopen, er pieken in het werk zijn of wanneer een fulltime secretaresse te hoge kosten met zich meebrengt, dan biedt de secretariaatsservice van DemiSec u de uitkomst. Een goed georganiseerd secretariaat is de steun en toeverlaat van de onderneming. Onze professionele secretaresses en managementondersteuners zijn zeer ervaren en zijn er aan gewend zich snel in te leven in een nieuwe werksituatie. Hierdoor blijft de inwerktijd tot het minimum beperkt.

Onze secretaresses en manegementondersteuners zijn onder andere gespecialiseerd in:

  • Agendabeheer
  • Archivering
  • Notuleren
  • Telefoonservice
  • Boekhouding
  • Mailings

Desgewenst werken wij vanuit ons eigen kantoor en met onze eigen apparatuur. U hoeft dan niet te investeren in extra werkplekken of apparatuur. Daarnaast zijn onze secretaresses flexibel in te huren. Van onbepaalde tijd of bepaalde tijd tot op oproepbasis.

Wilt u gebruik maken van onze secretariaatsservice of heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag!